من سکوت را دوست دارم و حتی در مواقع ضرور هم سعی میکنم سکوت کنم !

اون موقعی که حرف میزدم و میگفتl بابا چشمتون را باز کنید با چشم بسته  و ناشناخته کسی را بزرگ نکنید میگفتن " بچه تو چند سالته که اومدی به ما میگی چیکار کنیم چیکار نکنیم " من از اون موقع سعی کردم دهنم را بسته نگه دارم و در مسائل این چنینی نظر ندهم چون بعضی اشخاص خاص خودشون را ضعیم این جور چیزا میدونن و خودشو ن را عقل کل میدونن 

بعض هم که خودشون را پدر و مادرش اون میدونن اما قافلن از این که اون پدر مادر نمیشناسه و همشون را دور میزنه 

گفتیم و شنیدیم اما بعد ها فهمیدم بهتره با *سیاست* کاری نداشته باشم تا این که امروز یه نفر گیر داده میگه آزادی چیه آلان آزادی داریم و سوال هایی از این قبیل 

اما باز هم میگویم با سیاست من را حرفی نیست اصلا من سایست را نمیشناسم  

( دوستان من معذرت میخوام که هنوز بلد نیستم ادبی و همه فهم حرف بزنم و شاید اشتباه نگارشی و کلا معذرت میخوام )