امروز سردار رادان رو توی حرم سید الکریم دیدم نشسته بود کنار مزار آیت الله حق‌شناس و داشت قرآن میخوند رفتم پیشش و گفتم میونم چند لحظه وقتتون رو بگیرم ؟ ایشونم بدون بهانه قبول کرد ...

بعد از سلام و احوال پرسی سوال پرسیدم که اتفاقاتی توی کهریزک میفته و زندانی ها رو خیلی اذیت میکنن ضرب و شطم های انجنانی و گاهی آزار های جنسی و یسری چیز هایی که بین مردم رایجه میگن ...

 سردار رادان در جواب من گفت به غیر از 88 که با احمال مسئولین اون زندا اتفاقات ناگواری رخ داد و بابت رخ داد آنها ناراحتیم ولی این زندان برای اشرار و اراذل و این طیف هم قرار نیست که بیان زندان و اونجا راحت باشن و این اشرار باید بفهمن که زندان جای خوبی نیست و سعی کنند خودشون رو اصلاح کنن توی این زندان ما ضرب و شطمی نداریم ویا اون حرف هایی که در مورد مسایل جنسی هم میگن صحت نداره ولی از نظر خوراک و عذا تحت فشار هستن و از اونجا بودن هم باید پشیمون بشن و در آخر هم گفت پسر جان تو چرا با کسی که به زندان کهریزک رفته رفاقت داری و این افراد قابل اعتماد نیستند و از این افراد دوری بگیر که مشکلات زیادی در پی خودشون دارن و به من توصیه کرد ازشون دوری کنم ....